En bättre dag.

Hej, det är lite bättre idag... men aa.. Hoppas det löser sig sen. Tack för stödet alla ni som brytt er. Verkligen ni förstår nog inte hur mycket det betyder för mig. Om ni inte fanns så skulle jag inte finnas idag. Åtminstone skulle jag typ va i en djup deprission och typ inte leva.
Ni gör mig lycklig <3

Men nu ska jag sova. Gick och lade när jag kom hem idag efter skolan, sen somnade jag och vaknade inte förrän halv 9 när johanna ringde. (Hon kommer hit imorn o sover här till på söndag eller måndag, för hennes föräldrar ska typ till finland.) Sen pluggade jag religion, och det gick faktiskt JÄTTEBRA! Fattade allt. så hoppas läxförhöret går bra imorn!
Sen va jag jätteduktig i skolan idag. Kemin och biologin var faktiskt intressant idag! Så jag gjorde det jag skulle med glatt humör! :)

Aja, puss och gonatt älsklingar <33


Kommentarer
Postat av: du vet,

Du vet att jag inte kan smsa föräns den tjugonde, och du får allting att låta som om det var mitt fel, jag ahr endå inte tid med attt lisom bara springa omkring och tro att allt e okej mellan oss. För det vill inte du att det ska var. Så jag skiter i det, jag har mitt

2009-05-14 @ 07:02:11
Postat av: Fanny ;-))

Åh vad glad jag blir att du känner dig bättre idag (och för din kommentar=) ! ;-) När någon nära till en inte mår bra, mår man själv inte heller så bra. Man blir orolig! :D Önskar dig ett stort lycka till på Religionsläxförhöret! ;P Det kommer säkert att gå jättebra!



Jag ringer dig ikväll vännen! ;-) Puss på dig! <3

2009-05-14 @ 08:39:17
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: du vet ju,

Antagonisten - Höj er självkänsla

Vers 1:



Du får inte släppa efter, och låta andra bestämma//

Det är ditt liv, ditt val, varför stanna där hemma//

Varför styra ditt liv efter orimliga krav//

För att passa in, ger du efter med motvilliga svar//



Utan en enda tanke på att detta är helt fel val//

Utan att veta vad som kan hända, ser det snart//

Ge inte efter, låt dom inte vinna//

Se till så du står utanför, du vänder innan//



Det är försent, det inte finns nån återvändo//

För jag lovar dig att gå med dom så mår du sämre//

Så hör vad jag säger, låt orden hjälpa på vägen//

Så du kan bli glad igen, som människa, och läker//



Tidsvis, bit för bit, men det är på rätt håll//

Upp med det smajlet igen, och visa vem som//

Du verkligen kan vara när du står på båda två//

Och när allt känns bra, när lyckan har hittat hem då mår du så//



Vers 2:



Samhället skruvas till, mer och mer för varje dag//

Och kommer så långt ifrån det som idealet var//

Strävan efter det perfekta, får folk att spåra ur//

Köra självkänslan i botten, och aldrig få gråta ut//



Att aldrig få lätta på trycket, att alltid må illa//

Att alltid ha den känslan att aldrig få skina//

Aldrig få visa, när du mår så bra du bara kan//

Och visar ett ansikte som säger du hatar allt//



Men ge inte upp, för du förtjänar bättre än så//

Och tänk efter nästa gång innan du fäller en tår//

Låt dom inte driva dig till någon du inte är//

För det är den riktiga du som kommer va minnesvärd//



Så va dig själv nu, för sen är känslan försvunnen//

Hitta den som du inte bara älskar för stunden//

Nån som ser på dig likadant och mättar din hunger//

Med kärlek som inte slocknar som när eldar har brunnit//



Vers 3:



Tjejer som följer idealet får särbehandling//

Ser livet som en lång lektion men vi lär oss aldrig//

Det är menat att vår existens ska vara en studie i lycka//

Men istället har vi ångest, och saknad av styrka//



Redan när tjejer är 10-11 så kommer pressen//

Det håller inte, obehaglig press, det är så dom känner//

Att aldrig få va den man är född till att vara//

Alltid leva upp till medias krav hur dom vill vi ska vara//



Är vi likadana, har vi samma syn på livet//

Får betala dyrt i livet, oskriven lag blir skriven//

Om man ska ha status så måste man möta trenderna//

Slösa pengarna, stödja människorna som dödar känslorna//



Artisteliten, sätter standarden, spikad för finast//

För en timmes perfektion så måste dom sminkas i timmar//

Depressioner, utan lycka, livet hatar dom mer//

Men tjejer vill va så för det är det enda som ser//



älskar dej nd u know it <3

2009-05-15 @ 18:26:15
Postat av: Fanny <3

Haha, jag hatar tandställning, men jag var så trött på min draculatand som syntes så mycket, så då valde jag att ha det! Jaa, det känns så ibland^^! ;-) Men du ska inte få tandställning? ;o



<3

2009-05-17 @ 19:51:27
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0