Emma Lee - Johan Palm på hjärnan!!

Hejsan !!! :)
Sitter hos Emelie nu, hon typ vilar lite för hon hade ont i huvet , så jag fick sitta vid datorn!! Yes! :D Haha,:)
Men sen ska vi typ se på film och äta popcorn, å prata lite :)
Vi skulle åkt in te stan , o handla lite o sen chilla på bryggan, men de blir nog inte så för Henka, Vickie och kusinvitamin BELLA kommer tydligen :DDD
Roooligt ! :D
Jag har haft låten EmmaLee  av Johan Palm , på hjärnan hela dagen!! Askonstigt! Men hörde typ den imorse i bilen när pappa skjutsade mig till skolan. Och jag typ sjöng med. Den är faktiskt bra, eller gillar melodin! Haha !

Jaja, nu ska jag kila iväg! :)
Puss på er! <3333

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Hej gumman! :)<3 Tack så jättemycket! Var så skönt att bli av med allt slitet hår! :P



Åh, det känns riktigt roligt och vi trivs verkligen HÄR som det ser ut nu! :P.. Fast är sjukt nervös inför gymnasiet här bara.. :) Men det är ju liksom sommarlov först, så! :D



Haha, vi är typ luspanka nu, nej men vi vill gärna ha kvar både landet och huset då vi verkligen älskar landet(och då har jag ju större möjlighet att träffa dig, och närmare!! =). Haha, det är ju lite landet här kan man ju säga och då är det ju inte alls lika dyrt med hus heller! :P Fast jag gillar att bo lite så här!



Hur är det med dig?? =) <3 Hoppas att du får en underbar helg och NJUT av ledigheten! :) Puss på dig!

2009-05-21 @ 17:32:50
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0