Bärbar dator, ingen övernattning, flyttning..

Haha, kände bara att jag verkligen ville ladda upp ett inlägg innan jag går ner och borstar tänderna o lite så.
Men jag ska endå blogga innan jag ska sova, så känns endå onödigt! xD
Men vet ni vad? Jag fick en egen dator idag! Pappa har fixat en bärbar dator till mig nu!! :D så nu kan jag ligga i sängen med datorn ifall ja inte kan somna, då slipper jag gå ner o väcka alla andra o störa!! Perfekt! :D

Är ensam hemma nu. Johanna skulle egentligen sova här, för vi missade bussen å grund av att hennes föräldrar inte svarade i telefon när vi skulle kolla av att de kunde hämta henne från bussen sen. Men eftersom de inte svarade så kunde hon inte åka heller. Men iaf det var lungt o allt att hon sov här, sen så ringde hennes mamma typ efter en kvart o sa att hon skulle hämta henne. :S Knääääppt.. Hmm, aja, så nu e man ensam hemma iaf, för mamma och pappa hjälper min morbror Henka och sen Vickie och flytta.

Aja, nu blev de långt igen, ska ner, kmr tbx sen igen <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0