Trött..

Oj jävlar! har suttit uppe fram tills nu och skrivit på svenskauppgiften!!
Nu MÅSTE jag sova!
Och jag MÅSTE få något i mig att äta, för jag håller på att dö av hunger! Jag gick aldrig och tog mat, som jag skulle göra tidigare, när jag började med läxan, men jag blev så koncentrerad på att hinna klart, så att jag aldrig åt något! x(

Shit imorgon är det UTVECKLINGSSAMTAL!!!!  :O Är typ skiträdd! Vill inte vill inte vill inte!! Det kommer gå åt helsike! :S
Sen så har jag tid hos skolläkaren imorgon bitti..

Jaja, sov så gott! Pussaar <33


Kommentarer
Postat av: gissa vem :-)

hhhahaha så kände jag med inför mitt samtal ;D

haha men de gick tyyp braaa, förutom att jag hade för mkt frånvaro osv, men d får gå ;D

d varar bara för stunden gmn <3

2009-03-25 @ 22:01:18
Postat av: Anonym

haha :D Det blev uppskjutet tills nästa vecka :P<3

2009-03-26 @ 01:43:38
Postat av: gissa vem :-)

fett najs :)

2009-03-26 @ 12:38:08
Postat av: Anonym

aao ;)

2009-03-26 @ 23:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0