Stolt

Ni har väl inte missat "Ballar av stål" som går på kanal 5 på måndagar?
Ifall ni inte har sett det, så gör det! Det är så sjuukt roligt! Haha!
Men anledningen till att jag följer det är ju för att min gudmor Hanna Wilenius är med i programmet (stolt)!
Men hon har inte varit med i någon av de här två första avsnitten. Men nästa måndag (alltså om en vecka) så ska hon vara med! Haha längtar! :D

Nu är klockan ännu mer än vad den var igår kväll när jag bloggade, och jag måste upp 6.30! Men på måndagarna (som idag) börjar jag en timme senare så jag behöver inte gå upp förens 7.30 då :P
Och jag ska duscha nu också! Herregud! Kommer aldrig i säng i tid! :P
Jaja, får väl se om jag lyckas komma i tid den här tisdagen då. Har inte kommit i tid en enda tisdag sen den här terminen började.. pinsamt.. haha! Jo kanske någon enstaka gång.. så jag kan nog räkna upp med en hand, hur många tekniklektioner jag varit med på den här terminen.
Får väl försöka shocka läraren imorgon då med att komma i tid. Haha! :D

Puuuss! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0