Snabbt om helgen

I fredags gick jag, Johanna och Sophie på stan (som ni redan vet) sen sov vi ju hos Johanna. Hihi :)
Vi har mest chillat hela helgen , typ kollat på film, spelat pingis, pratat, skarattat, ätit godis, spelat tv-spel och kört "heta stolen" och "sanning eller konsekvens" , haha ! :D
Idag åkte jag och lillsyrran hem till kusinerna Bella och Gabbi i Upplands Väsby, vi hängde lite med bellas kompisar och sen gick jag till Väsbycentrum med lillkusinen och Elli.
Haha, vi gick till en jätterolig lekplats! Saknar att bara kunna till lekplatser när man får lust att vara lite barn.. :'(
Innan vi åkte hem så hämtade vi min faster Anna! :) Hon ska sova här och vara barnvakt åt tvillingarna imorgon, och sen åker hon hem imorgon kväll! :)
Men men, nu ska jag byta om , tvätta bort sminket och borsta tänderna och sen ska jag typ kolla på en film och soovaaa! :)

Men sov så gott söötisaar <3

 Oh, ja! Vi är såå shnygga! :)<3

Kommentarer
Postat av: ssoophiee

ful bild på mig, omg. du skulle ju sudda!

2009-03-29 @ 23:53:37
URL: http://hejsoffi.blogg.se/
Postat av: ssoophiee

omg, ful bild på mig, du skulle ju sudda ;o

2009-03-29 @ 23:54:54
URL: http://hejsoffi.blogg.se/
Postat av: Ida

Nee! sötunge <3

2009-03-30 @ 19:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0