Segdag.

Dagen har varit seg och tråkig.. Försov mig nästan och var trött hela dagen i skolan.
Höll på att somna på svenskalektionen när vi kollade på film.. haha.
På rasten gick jag med några andra till bryggan igen, men det blåste och det var inte skönt.

Nu har Anna åkt hem :(
Blöö.. har typ inget att skriva om.. längtar till "Ballar av stål" som är ikväll 21.55 (tror jag).. missa inte det! För idag är min gudmor med i programmet! :D

Juste! Pratade med Fanny idag på tåget på väg hem. Saknar henne så sjukt mkt.. :'( Men vi ska ses nu på påsklovet, för hon har landställe i Norrtälje, precis som jag! :D
Ååh! det är bara tisdag, onsdag, torsdag och fredag kvar! sen är det påsklov! Jag ska äta massor med memma, typ ser ut som svart gröt som man äter med socker och grädde. Det är en finsk tradition på påsken! :D
Så himla gott! <3

Hoppas jag inte får magsjukan förresten.. Inez och Oscar (tvillingarna) är sjuka och spyr helatiden! Ush!
Det är så irriterande, för de blir magsjuka typ 10 gånger om året (överdriver såklart) men det känns som det. Men typ 2-3 gånger om året.
Man går ju jämt och oroar sig då.. för jag HATAR verkligen magsjukan, visst vem gör inte det? men jag är verkligen rädd! Att spy är verkligen det värsta som finns.. så jävla äckligt.. har typ panik redan nu.. hellre sitter jag på toan hela dagen än spyr tre gånger..
Haha! vilket trevligt inlägg det blev nu, känner jag.. (not!)

Men nu ska jag plugga och sen TV skulle jag tro. :)

PUUSSAAR <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0