Pluggpluggplugg...

Nu har jag suttit uppe hela natten igen! Har äntligen gjort klart "Herr Arnes penningar" - uppgifterna! Puh!
Älskar att känna kännslan att man suttit uppe och verkligen slitit för att göra klart. Man känner sig så duktig när det väl är avklarat! Nu är det ur vägen, så det är bara att börja på engelska frågorna som också skulle ha lämnats in för evigheter sen! Men som sagt bättre sent än aldrig! :)

Haha! imorse var jag iväg i tid igen, men så jävla otur jag hade då. Tåget var inställt! Så jag kom sent till skolan i alla fall! När jag för en gångs skull hade kommit i tid!
Så jävla typiskt!
Sen blev mitt utvecklingssamtal inställt till nästa vecka! Woohoo! Har en vecka på mig att lämna in massa arbeten! Då kanske han inte har lika mkt att klaga på. :D

Kom precis på att min blogg är väldigt tråkig just nu, men jag ska fixa till den! Ska be typ Johanna ifall hon känner någon som kan hjälpa mig med det. Och så måste jag ta lite nya bilder också, så det verkligen blir fint! :)

Idag hade vi håltimme så jag gick med ett gäng och vi satte oss vid fyrisån och chillade. Solen sken och allting, så himla mysigt! :)

Puuusssarr <33

Fyrisån <3  
Fyrisån <3                                                                Dålig bild.. men men :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0