Lite snabbt..

Heej :)
Idag har det inte hänt något speciellt.. typ varit i skolan och vi hade massa håltimmar eftersom våran lärare va sjuk, och jag rökte inte en enda gång! :D Grattis till mig :P
Och när jag kom hem så typ satte jag mig vid datorn.. å inge mer.. men men..

Imorgon ska jag på stan med Johanna och Sophie, o så ska vi sova hos mig :)
Sen kanske på lördagen så åker jag och johanna på stan igen med hennes kompis Mimmi.. Men ifall det inte blir av så åker vi till Fyrishov och badar! xD Haha!

Jaja.. nu ska jag typ sova. Ha det gött PUUUSS! <3


Kommentarer
Postat av: Fanny ;-)

Vilken fiin och mysig blogg! ;-) Älskar din sjal! <3 Puss =)

2009-03-30 @ 16:48:06
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack gumman! <3 din var oxå jätte fin, ska fortsätta att läsa din blogg sen! :)

Love you <3

2009-03-30 @ 19:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0