Längre helg

Tjoo!
Det är väl lika bra att skriva ett inlägg redan nu om vad jag gjort under helgen! :)

Nu i fredags hade vi studiedag från skolan, vilket innebar att helgen började redan på tordagen efter skolan. En dag gör faktist stor skillnad när det bara är en helg!
På torsdag kväll åkte jag till Emelie och sov över där. Det var riktigt kul!
Hon brukar annars inte kunna träffas på helgerna eftersom hon åker hem till sin kille då, men hon kunde denna gång eftersom det var en extradag ledigt!

Först handlade vi lite godis till kvällen och sedan åkte vi hem till henne med hennes pappa.
Jag köpte självklart Tofiffee! (min favorit!)
 När vi kom hem så började emelie laga en egen korvstroganof (jag hjälpte till lite) och den blev faktist ganska lyckad, väldigt annorlunda men god! :)

Efter maten gick vi in på hennes rum och spenderade resten av kvällen där inne. Vi flummade, pratade, tog fula bilder, skrattade, åt godis och slutligen kollade vi på en film och somnade. Det var en superduperbra kväll! :)
Nästa morgon gjorde vi oss i ordning för att emelie skulle hem till sin kille och jag skulle hem.
Så vi promenixade till station och tog en cigg. Sedan skiljdes vi åt och pappa hämtade upp mig vid ica.

Jag var barnvakt åt småsyskonen medans mamma och pappa målade om gästrummet. Och när jag nattat dem så blev allting väldigt lugnt, så resten av fredagskvällen myste jag bara med mig själv och kollade på tv tills jag somnade, men nästa morgon vaknade jag i min säng, alltså hade mamma och pappa burit upp mig. Haha! så gulligt av dem! :D

Lördagen gick altså åt att städa hela huset eftersom Håkan och hans barn: Larissa, Jonathan och Filip och hans tjej skulle komma på eftermiddagen. Vi är typ bästa vänner med dem, så vi brukar umgås på helgerna och på somrarna.
Det var kuul! :)

Innan maten kollade jag, larissa och jonathan på Wild Child i mitt rum, VÄÄÄÄRLDENS bästa film!! :)
Resten av kvällen var väl samma gamla vanliga.. vi gjorde alltså inget speciellt tills vi gick och lade oss och kollade på Twilight :) (Oxå VÄÄÄRLDENS bästa film!!)
 Nästa morgon åkte vi tre in till stan (Uppsala). Men vi kom in för tidigt, så vi fick vänta 1,5 h för att affärerna skulle öppna! Hahaha!
Det blev inga nya kläder, trots att jag hade 800kr med mig..
Men men, ska nog in till stan nu i veckan och köpa vårskor! :)

Efter att de åkt hem så har ja typ suttit här framför datorn resten av dagen och typ proppat i mig en hel påse chips!
Imorn är det skola igen och läxorna är INTE gjorda! Hoppsan!
Jaja, men här kommer lite bilder iaf :)

   
Jag och Emelie :)                                                  Emelie <3

 
Jonathan, jag och Larissa fick lust att hoppa i sängen!           Larissa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0