Hata måndagar!

Hejsvejs!
Imorse när jag vaknade så tänkte jag: "Nej! Inte måndag! Orkar inte gå till skolan!" Fy! hatar verkligen måndagar, det är verkligen deprimerande. :(
Men jag åkte till skolan i alla fall. Har varit trött hela dagen.
Det enda som hände idag var typ när vi hade musiklektion och sjöng  bohemian rhapsody av Queen och av någon konstig anledning började jag tänka på mamma när vi sjöng "Mama, I never meant to make you cry" (eller något liknande) så jag typ höll på att börja gråta. Så jag gick ut ur lektionen och låste in mig på toaletten och började storgrina.. askonstigt.. :/
Men jag saknar min mamma fruktansvärt mycket.. känns som om jag sårat henne..
Även fast hon finns här hemma hela tiden så vågar jag inte prata med henne..
Allt har liksom blivit så ytligt, inte som förut när vi kunde prata om precis allt, vi var bästa vänner.
Men jag vet inte, men jag bara brast efter den där musiklektionen.. så det tog lååååång tid innan jag hade gråtit klart och torkat tårarna och maskaran från kinderna, men då var det bara 20 minuter kvar av lektionen, och jag vågade inte gå in igen, ifall de andra skulle börja undra vart jag hade tagit vägen.
Så jag gick upp till skolsystern istället och hämtade min väska från musiksalen när de andra hade slutat.

Jaa.. så ser en måndag ut för mig.. som sagt, måndagar är bara deprimerande och fyllda av gråt..

Sen jag kom hem har jag inte gjort något speciellt.. Eller jo, mamma hade bakat kladdkaka, men inget mer, har typ gjort läxor för en gångs skull! Haha, känner mig duktig, förutom att den läxan skulle vara inlämnad redan i torsdags förra veckan.. Jaja, bättre sent än aldrig! (a)

Puuusssaaaarh <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0