God natt!

Nej, nu har jag suttit lääääänge för att skriva de här inläggen till min nya blogg. Och klockan är 23.07!
Jag måstemåstemåste sova nu så att jag orkar gå upp i tid till skolan imorgon. Bläääh! Har ingen lust att åka till skolan!
Men måste man så måste man. Och på onsdag så är det utvecklingssamtal! Fy, jag är jättenervös inför det, eftersom jag vet att jag kommer att ha usla betyg och att jag sen bara kommer att sitta där som ett fån och inte veta vad jag ska säga när de frågar varför jag inte pluggar och varför jag inte kommer i tid till skolan..
Herregud vad jobbigt det kommer att bli.. för risken är ju att jag kanske får gå om nian eller gå IV..
Men men, hoppas att det ordnar sig.
Jag ska ju få mina glasögon om typ 2 veckor så då kanske jag blir lite smartare! Haha! Eller läraren kanske åtminstone tycker att jag ser smartare ut i dem och ger mig högre betyg! Haha, nerå..

Men ush! Vill inte ha glasögon.. jag ser ut som en riktig nörd i dem.. Men jag måste eftersom jag ska ta A-traktor kortet snart och jag hade tydligen för dålig syn för att få ta kortet om jag inte har skaffat glasögon först.
Men jag ska se det från den ljusa sidan, haha, jag får ju fan åka bil som går i 45 km/h (höhö!).
Då kan jag ju åka hem till Johanna när jag vill! Wohoo! I´m free! :D

Men som sagt, jag har suttit alldeles för länge här framför datorn nu att jag är alldeles stirrig. Och nu är klockan 23.19 och jag måste gå upp och lägga mig så att jag för en gångs skull kan komma i tid till skolan imorgon! :D

God natt och sov gott!
Pööössaaarh / Ida <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0