Denna dag..

WOOHHOOO! Grattis till mig själv!! Kom i tid idag för första gången på en tisdag typ! :D Haha!
Dagen har varit bra :)
Varit i skolan, o sen va det teater. Men gick runt på stan i typ 4 timmar, alldeles själv! Jag blev dissad av ALLA! Haha! ringde typ runt till 10 pers o frågade om de kunde följa med till stan , men INGEN kunde! :(
Det blev inget köpt idag heller. Mina vårskor hade slut på storlekar och pallade inte köpa koftan som jag hade tänkt att köpa.
Men efter teatern gick vi och köpte cigg , som jag längtat efter hela dagen! :)
Men pappa sa att jag luktade jättemkt parfym. jag ba: "Eeeh.. vi var på åhlens och provade parfymer!" höhö!
Nu är jag hungrig! ska gå och rota lite i skafferiet efter något att äta! :P
OCH jag måste plugga!

Ska skriva klart frågorna om boken "Herr Arnes penningar" (typ en skitgammal bok av Selma Lagerlöf..
Jaja, men jag får väl se om jag ska blogga något mer idag.. beror på om jag hinner klart med läxan i tid, för måste duscha av mig röklukten oxå! :P

Pusssaaaarh <33


Kommentarer
Postat av: johanna

Älskling, kan du inte typ bli en shopoholic ist för agtt röka, det är böttre!

2009-03-25 @ 19:30:14
Postat av: Anonym

Haha joo , det är jag redan xD <3

2009-03-26 @ 01:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0