Vill inte.

Snälla finns det någon som kan hjälpa mig upp?
Vill inte hamna där igen..
Vill inte trilla ner i det mörka hålet..
Orkar inte med skiten igen. Just när allt börjar lösa sig lite, så blir det biljarders gånger värre..
Vet inte vad jag ska göra längre.
Alla saker samtidigt gör mig förvirrad och minsta lilla sårar.
Det händer grejer helatiden som skakar om mig totalt..
De sakerna vet jag inte hur jag ska hantera.. För jag mår bara dåligt över det..
Jag kan inte längre hjälpa alla andra när jag själv sitter i skiten..
Men det löser väl sig förr eller senare hoppas jag..


Kommentarer
Postat av: Fanny ;)

Men gumman!! Vill bara säga att du ska veta att jag alltid finns här för dig! ;D Har du fortfarande besök på landet eller vill du kanske komma till mig någon dag här på landet? :) Vore så kul! Saknar ju dig så MYCKET!! PUSs på dig vännen! Jag ringer dig imorn <3<3

2009-06-26 @ 23:18:04
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0