Vaka en hel natt

Heeejsan,
Klockan är typ 06.15 och jag sitter i mitt rum och kollar på Scary Movie 3 med Jonathan. Johanna somnade precis.
Anledningen till att jag är vaken så här dags är för att vi helt enkelt inte KUNDE somna. Vi satte på en film, såg hela, satte på Snakes on a plane, men såg hela den oxå, och kunde inte somna, sen nu scary movie, och vi har fortfarande inte somnat. Känner mig inte ett dugg tröt :o
Och liksom jag har tandläkartid 8.40, men måste upp 7.00. Så aa om typ 45 minuter ska jag ändå upp, så kan ju inte sova nu, för annars kommer jag inte upp. Så bloggar o sådära istället tills det är dags att gå upp.
Sen får jag väl sova på gräsmattan hela dan, o så få lite färg samtidigt när man ligger i solen. :)
Vi tog lite roliga bilder idag, eller va de igår kanske? aa men iaf på kvällen så gick vi ut och gick och flummade lite, men kan inte lägga in bilderna på denna dator. Så får väl göra det imorn på den andra :)
Jaja, nu ska jag kolla lite bloggar o sdära, o underhålla mig tills jag ska upp.
Ska nog spela lite på spela.se xD
Hahaahah, uuuuuuuttråkad som fan!

*PUSSMUN* <33

Kommentarer
Postat av: Fanny ;)

HAHa men gud du måste ju vara skittrött ;D Men som tur är får man vara vaken nu precis hur läne man vill^^ ! ;-)) Härligt med en filmkväll/natt! Har också sätt på "Snakes on a plan" SKITOBEHAGLIG! Haha. Saknar dig också så Otroligt mycket!! Är du på landet nu? =)=) Vill så gärna träffa dig snart! Vore så kul om du kunde komma hit och hälsa på? ;)



Vad ska ni göra idag då? =) <3 <3

2009-06-26 @ 09:56:01
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0