Förtroendet är viktigast

Jag önskar att det aldrig hade blivit så här...
Tänk allt vi gått igenom, och sen det här..
Alla våra bra stunder som vi haft, jag hade verkligen ett förtroende för dig. Trodde aldrig att du skulle svika mig, men sen hände det här..
Du sårade mig ordentligt, och svek mitt förtroende.
Det såret som du lämnade efter dig i mitt hjärta kommer att ta lång tid att läka.
Det kommer att ta lång tid för mig att bygga upp förtroendet igen efter det här...
Men för mig finns inget annat att göra än att ge dig en ny chans och bygga upp förtroendet igen.
För den speciella relationen mellan oss går inte att sumpa. Vad som än händer, så går den inte att sumpa.
Jag önskar bara att du verkligen har förstått vilket misstag du gjorde och inte sviker mig igen. Aldrig mer, för då vet jag inte om mitt förtroende går att bygga upp igen.
Men jag står vid din sida, och kommer alltid att göra det, oavsett det som hände.
Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0