Barnvakter

Hellooooo! <3
Jag och Johanna har precis kollat på den dära Benjamin Buttons resa eller va den nu heter , Den var så sjuuuuuuuukt långtråkig! den va typ 2 h och 50 min !! eller nåt sånt. hahaha!
Jaja, vi har bestämt oss för att gå ut och jogga imorgon bitti. typ aaaastidigt på morgonen! :) Fan va nyttiga vi är asso! ;)
Justja! Vi var barnvakter idag! Vi fick gå upp typ 9, och var heeeelt slut, haha. Så vi gick ner och åt frukost och satte på en film i mitt rum så låg alla ihopmosade min lilla säng , och jag och johanna somnade ofc! haha men vi sov typ bara en halvtimma elelr nåt :P
Hm, aa vi har vart ute lite o så , men inte mkt annat som har hänt idag..
Typ slappat o kollat på film.
Men tror alla anadra äter nu, höörs,
*PUSSMUN* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0