Denna dag

Hejsan :)
Idag hände inte så mkt, vi hoppade lite studsmatta och jag och larissa cyklade en sväng mot landsvägen. :)
Men sen skulle vi in till Uppsala när klockan va typ lite efter 5. För vi skulle typ köpa en avslutningsklänning till Elli i Gränby centrum. Det var mysigt att bara gå runt, Jag och Larissa gick till Gina och jag provade en assöt kjol. Typ svart som man har vid midjan, så går den utåt och har knappar på framsidan hela vägen ner. Knapparna är typ Formade som nitar, av metall, typ silverfärgade. Asfin  :)
Men när elli köpt sin fiiiina vita spetsklänning, så åkte vi mot station för att skjutsa larissa till tåget som hon skulle ta hem. Innan skulle alla få glass från pressbyrån, men jag sa att jag ville ha kaffe oxå , för var sjukt sugen och hade ont i halsen ( är förskyld )   :(   Så det blev ingen glass för mig.
Sen åkte vi typ hem och aa, nu sitter jag här, har ätit en hel kastrull med nudlar, men är fortfarande ashungrig!! :(

Hm, håret är verkligen aslent nu! :o Det glänser och är superlent! :)
Och sen, har kommit på vad jag ska ha på mig på avslutningen.  :) Typ min "gamla" klänning, asså har använt den typ 2-3 gånger, och köpte den förra sommarn från Gina tricot. Men vi (jag o mamma) ska piffa till den lite så den ser annorlunda ut. Pallar lixom inte köpa en ny bara för avslutningen. För lixom använder aldrig festklänningar typ, så den kommer användas bara någon gång annars, o bara ligga där i garderoben.
Men iaf, det är en vit utan axelband, typ tajt där uppe o så lite över midjan så går det 3eller 4 olika vollanger av spets. Den är ganska kort. 
men vi ska fixa axelband på den så den inte åker ner, och så ska den ha ett svart sidenband, ganska brett, och så syr vi fast typ en svart sidenblomma på sidenbandet. :)
Då ser den helt annorlunda ut iaf :)
Sen så ska jag nog ha mina svarta klackar, dom med öppen tå och rosetter på. :)



Men nu ska jag snart fixa mig till sängen, och kanske se på en film och sleeepa :)
Ha det gött, *PUSSMUN* <3

  
cykelturen                 Larissa :)               Oscar och Inez i bilen :D Söta va? <3


Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Men guuuuud så gulligt foto på Inez och Oscar ;)<3<3

2009-06-12 @ 11:50:18
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0