Konstiga trisslotter!

Hejsan :)
Hade tänkt att baka chokladkakor idag, men ofc så satt jag för länge vid datorn, som vanligt!
Så lixom man kan ju inte börja baka chokladkakor typ efter halv 11 på kvällen! Haha, men funderar endå på att baka chokladbollar, för de tar ju inte så lång tid. Dom behöver lixom inte gräddas i ugnen o grejer, som kakorna.
Hm imorn måste jag duscha på morgonen o fixa håret o så, sen är det avslutning, äntligen!! :D
Sa ju att jag skulle ha min vita o göra om den, men vi  hann aldrig, så får ha den som vanligt, bara att jag kanske ska ha ett svart sidenband till. :)

Kom på att jag drömde en jättekonstig dröm igår...
Typ att vi hade köpt trisslotter, och typ hur många som helst, typ 20 stycken. Men dom var inga vanliga trisslotter.
Istället för att det är typ 9 rutor (eller va de nu är) som man skrapar, så var det typ 60 rutor på en trisslott. Och för att det skulle bli roligare att skrapa dem så fick man med en Guitar Hero - skiva, som man skulle skrapa i takt till xD Hahaha, helt sjukt!
Sen kommer jag ihåg, att jag helt plötsligt var på guitar hero- konserten, (asså spelet blev verklighet) haha, och så var jag typ JÄTTETÖRSTIG, var helt uttorkad i munnen, typ höll på o dö på riktigt, det typ brändes i halsen för jag var så torr! Och så försökte jag dricka vatten , men det hjälpte inte. Vattnet bara dunstade bort precis när det kom i munnen. Och det blev bara värre och värre! Fyfan vad äckligt det kändes, bara försökte dricka!
Men sen vaknade jag av att jag var jätte törstig, och hade andats med munnen öppen (för att jag är förskyld och täppt i näsan) så var helt uttorkad i munnen. Så jag typ svepte i mig det sista som fanns kvar ur ett gammalt vattenglas som låg på mitt nattduksbord  xD


Jaa så långt blev det här inlägget, men men , skriver kort sen innan jag går upp till sängs!
*PUSSMUN* <3


Kommentarer
Postat av: sophiiieee

oj, kul i början men läskigt i slutet. ;o

2009-06-10 @ 22:47:16
URL: http://hejsoffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0