Misslyckad matlagning...

Hej , hann inte blogga igår. Men aa, iaf, vi va iväg till väsby igår (söndag).  Det var min moster som fyllde 50, så släkten va där. Men det var så fint väder, så jag och bella gick runt i området lite , men det fanns ju nästan inga lekplatser! :o Typ dom som fanns hade bara gungställning utan gungor, och sen någon liten lekstuga som inte ens hade stolar eller bord! :o Helt tomma! xD
På kvällen när vi var hemma, så kollade jag på film med mami och papi :)

Idag hare väll inte hänt nånting speciellt.. vart i skolan , lämnat in massa försenade uppgifter (grattis till mig!! (a) )
Sen skulle jag laga blodpudding till alla, men det gick inte så bra :/  Dom bara brändes utanpå och blev helt röda inuti.. Så jag typ totaldampade (PMS-hormoner, i know!) och började typ grina, för pappa hjälpte inte mig. xD
Jag känner mig urfånig nu, men börjar verkligen grina för minsta lilla när jag har mens... och så blir jag skitsur för allt!
Jaja, fick iaf hjälp med det sen, så det gick bra ändå.


Dagens klädsel:
(försov mig, så slängde bara på mig nåt)

* Ljusa jeansleggings från Gina tricot.

* Vitt långt linne, från Gina tricot (under, för att täcka rumpan)

* Rödvitrandigt linne från H&M.

* Svart kofta med massa dragkedjor från H&M (gammal)

* Vita textilskor, kuvertväska med kedja, gina.



Pusspåer <33


 försenade bilder från i lördags, Jag och Sophie! :)  Älskar diiiig <33

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Haha, känner igen mig! Har gjort allt i sista sekund, men är äntligen klar med allt! Är så skoltrött nu, haha! ;)



Tack så mycket! :) Hahah det är 37:or! Synd att inte 36:orna passade dig :(. Du har ju så små och söta fötter ;). Men dom vita tygskorna på fotot var ju jättefina! =)



Hehe, jag är en sån som helst handlar mer kläder och som är lite enklare och billigare! Du också va? ;) Denna gång fick jag faktiskt tygskorna av mamma då jag verkligen hade brist på gympaskor! :)



Saaaknar dig så HIMLA mycket! ;) <3 Puss på dig gumman!!

2009-06-02 @ 12:44:48
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: sophie

fett snygga bilder, love u 2 <3

2009-06-02 @ 21:00:30
URL: http://hejsoffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0