Hem från Norrtälje

Hej, vi kom hem från Norrtälje idag efter 11 på kvällen. Vi typ beställde pizza o sen gick jag, johanna och gabbi upp till mitt rum med kakor och en film. (elli hade redan somnat, så gabbi är med oss). Vi kollar på förortsungar, och jag sitter med min bärbara dator i sängen och kollar halvt på filmen och halvt på datorn. :P
Barnen sover, och mamma, pappa och Henka är nere och kollar på film.
Midsommarn var väl inte så speciell, vi var först på midsommarplatsen och slösade massa pengar på fika och kaffe o glass, sen red gabbi, elli o inez o oscar.. senare på kvällen drog jag och johanna ner till festplatsen och dansade som galningar, hahaha! xD Men de va bara massa fyllon som tog oss på rupan så vi gick sen. haha!
Oscar blev typ sjuk, så vi var tvugna att åka tidigare från landet idag o så följde gabbi o henka med då. Annars skulle vi stannat en natt till.
Men nu ska jag förtsätta kolla på filmen, laddar upp natt på fyrishov imorn,
*PUSSMUN* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0