Allt samtidigt..

Hej,
Är helt slut i hela kroppen nu. Är totalt utmattad. Har typ ont i varenda kroppsdel och vill bara lägga mig och sova.
Ja jag vakade ju en hel natt, så där har man ju svaret till varför jag mår såhär.
Men är inte på så bra humör nu..
Venne,, men känner mig ledsen, eller typ deppig..
Vet inte varför.. men de e ju lite blandade tankar i huvet.. allt samtidigt lixom..
För det första allt det sen nu är typ mina föräldrar sura på mig, för jag inte hjälpt till ordentligt idag, med att städa och se efter barnen o sånt..
Vet att det var mitt fel att jag vakade hela natten, även fast jag inte KUNDE somna på nåt sätt. Men lixom har vart helt slut hela dagen, och det är ju inte heller största problemet, men jag hade ju så sjukt ont i magen. Eller aa, har det fortfarande..
Ush jag mår inte bra... vill bara börja gråta..
Asså orkar inte alla problem igen och klagandet och löfterna på att förändras helatiden och bli bättre o blabla.. Känns som om jag inte duger, vad jag än gör..
Måste typ ringa Johanna ikväll eller nåt, så jag kan prata med henne ..
Behöver det. Fan! Hon borde inte åkt hem,.

jaja.. de va typ det..

*PUSSMUN* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0