Besök hos tandis

- Hej.
- Hej. *Handskakning*
- Varsågod och sitt. *Röntkenbild på tänderna* *Gräva med en krok i munnen*
- Jaa, du. Då var det klart då, jättefint! Vi ses om 1,5 år igen då.
- Jaha okej, tack och hej.
- Hej med dig.

Det var mitt tandläkarbesök idag. Hahaha, så skönt. Har lixom ALDRIG haft hål eller behövt någon tandställning. Fattar inte ens varför jag oroar mig varje gång att jag ska ha hål o grejer. Jaja, då var ju det avklarat.
Vi satte oss efteråt på fiket på Tierps vårdcentral och köpte kaffe och chokladboll :)
Hm, har fortfarande inte sovit ett blund. Lixom var vaken preciiiis hela natten och känner mig inte ens trött än.
Både Johanna och Jonathan ligger helt däckade på soffan i vardagsrummet. Ja ,det är nåt skumt med mig asså. Typ världens mest uthålligaste när det gäller sömn. Visst, när jag väl somnar så sover jag lääänge och som en stock. Men om jag inte går och lägger mig så blir jag inte trött. Hahah.

Men, men känner att inlägget blir för långt o tråkigt om jag skriver mera, så jag laddar bara upp bilderna från igår, och skriver

*PUSSMUN* <3


      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0