Sjuk :(

Hej , Var inte i skolan idag, är sjuk :(
Igår kände jag mig jättedålig hela dagen, och när jag kom hem, så mådde jag verkligen sjukt dålig, jag hade ont i huvudet och kände mig hängig.
Så det första jag gjorde var att lägga mig i vardagsrumssoffan, med 2 filtar, för jag frös så in i helvete!
Sen vaknade jag inte förrän på kvällen runt 8-9 tiden. Då hade jag knappt ätit nåt på hela dagen, men var fortfarande inte sugen. Men jag tog iaf lite macka och oboy, och lade mig och kollade på tv.
Hade typ asont i halsen, kände mig täppt och hade jätteont i huvudet.
Vid typ 11 tiden gick jag upp och lade mig i sängen, och somnade.
Sen kom pappa och väckte mig i morse, och sa nåt om att jag skulle komma sent till skolan om jag inte gick upp direkt.
Men mamma som visste att jag mått dåligt igår frågade hur jag mådde, och jag mådde bara sämre, så fick stanna hemma med Elli som oxå var sjuk. Jag sov till typ 12, och var helt utslagen.
Bläää ,men mår iaf lite bättre nu, bara väldigt förskyld.
Får se vad som händer imorgon, om jag ska till skolan eller inte.
På torsdag är ju endå sista dagen :D

Men nu ska jag hjälpa syskonen att sätta igång en film, vi hööörs,

*PUSSMUN* <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0