Kvällsdopp

Halloooooojsan,
Vi kom hem för typ snart en halvtimme sen. Haha, jag har tagit årets första dopp! :D
SHIT vad kallt det var!! Kändes typ minus gradigt, för det värkte i fötterna och allt. Men jag kom på en metod, om man inte gillar att bara hoppa i utan att ens känna på vattnet men endå inte ta det lugnt. För märker att om jag går i sakta så vågar jag aldrig och det känns svinkallt. Men vi gjorde så att man höll varandra i händerna och sprang så långt man kunde, så sprang vi längre och längre för varje gång och tillslut så var man i helt! :D Hahah , smart va? :D
Men det kändes inte lika kallt sen när man sprungit i flera gånger.
Aja , de va iaf skitkul :)
Efter det skjutsade vi hem Henka, Vickie och hundarna, och gabbi följde med hem för att stanna en till natt.
Elli typ bråkar nu, så pappa bärde upp henne på rummet.. :o
Men men , vi ska upp nu och se på film o sådära.
Men ha det underbaaart ,

*PUSSMUN*<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0