Super Zebran

Heeejsan,
Ligger på mitt rum och kollar på Super Zebran med elli och har en bärbar dator.
Haha vi gjorde en jätterolig film nyss. eller aa det som vi skulle göra egentligen blev misslyckat, så det var ju missen som var kul, hahaha :D
Kommer nog inte lägga ut den, för de e så sjukt jobbigt när jag måste lägga in dom på bloggen. för måste ju lägga in på youtube först o grejer.
Men men ,
efter förra inlägget hände inte så mkt, men provade linnet som ag köpt idag, och är fortfarande inte säker på om jag ska lämna tillbaka det eller inte..
Imorn vet jag inte riktigt va som händer,men jag måste va med elli , för alla andra jobbar. Planen var ju att vi skulle gå på stan med Johanna, eller hem till henne. Men kom ju på att ingen kan ju skjutsa oss till någon buss eller tåg, och min cykel står kvar på station, och det är för långt att gå... :S
Hm... Vettefan hur det blir nu, men tror att vi kommer va hemma och sola ute på studsmattan, Sen när mamma kommit hem så åker jag själv till johanna och sover där så ska vi kanske hyra film o sådära.
Nu ska jag kolla lite bloggar o sen fortsätta glo på filmen :)

*PUSSMUN* <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0