Statistik

Kikade lite på min statistik, och har haft 33 besök som max nu senaste tiden.Sen har jag 16 unika besök som max.Asso vissa tror ju att det är det röda som är antal besökare, men det kan ju va samma personer som besökt flera gånger, det är det blåa strecket under som är antalet besökare. Det är iaf så som jag förstått det... :PHahaa, men aa har inte så där jättemånga besökare än, men det är endå yfsat många tycker jag :) Trodde aldrig jag skulle komma upp till ens 10!! :o Men lixom har ju inte bloggat så länge än så det blir fler läsare hoppas jag :)Haha, men fortsätt läsa min blogg, om ni inte dör av uttråkning såklart! hahaa :D
Puss på er <33


Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Åh roligt med statistikrekordet! ;-)) <3<3

2009-06-04 @ 19:56:10
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0