Skriver alltid rubriken sist ;)

Hej <3
Pratade med johanna i telefon i typ 2 timmar, myys. Haha sista halvtimmen var bara flumm och konstiga ljud och asgarv (okej?) haha, men aa. Saknar henne verkligen. Men jag ska sova hos henne imorn. Hon ska till typ Fett med kärlek i uppsala, hon frågade om jag skulle med,  men jag vet inte om jag pallar faktiskt. Får se hur det blir.
Blöö är typ astörstig, för har stängt dörren till datarummet och jag lovar det blir som en bastu här inne då, så är det typ askallt i resten av huset :P Har druckit massa cola, men den är jummen, så det hjälper inte :(
Fick nån body lotion av Hanna, (min gudmor) för hon har vart i USA o köpte den där. Fick välja mellan 2 olika, mamma fick den andra. :) Tack Hanna! :)<3
Känner att jag har brist på nåt att skriva, men aa, lika bra att sluta då x)
Ska nog sitta här ett bra tag till och lyssna på musiiik, äta chips,dip, och aa , sen blire nog film. Är faktiskt riktigt trött! :)


JUSTEEEEE! Hahah. kom på att vi fick våra brev vi skrivit i 8:an tillbaka idag! Vi skulle skriva typ om våran drömkille, hahahaha! Så ska nog ta och läsa det sen! xD Ush vad hemskt, det är ju pinsamt hur fånig jag var då fortfarande!! xD
Sen fick vi typ stipendie för alla sjungningar vi gjort under musikklassåren. Asså de hade typ blivit över pengar (vad jag förstod det som) så nu är jag 400 kr rikare!! :D
Hahha, men vi hörs sen, kanske gör något roligt inlägg med bilder lr nåt sen,

*PUSSMUN* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0