Prima Ballerina

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHHAAAAA!!! xD
Jag dööör! Oscar (lillebrorsan) kom in och Gabbi och Elli hade satt på honom en blommig klänning och rosa spetstights. Och han var så stolt och kom och visade upp sig för mig och Larissa och log belåtet. Både jag och larissa klappade händerna och sa: "Wow vad fin du är!"  Och söt var han oxå!
Oscar blev ännu mer stolt och snurrade runt som en ballerina för att visa upp sig, och så halkar han på en flugsmälla som ligger på golvet och halkar omkull åt sidan och slår i huvudet i golvet. Inte jättehårt, men det gjorde säkert ont. Jag vet att jag låter hemsk, men det såg verkligen jätteroligt ut! När han stod och gjorde sina piruetter och så helt plötsligt värsta ramlingen! Hahah, asså småbarn lyckas alltid ramla vid rätta tillfällena för att få en att kikna av skratt! hhaha!
Asså det såg verkligen roligt ut, för han  ramlade helt konstigt!
Hahahaha!
Men ush nu ska jag sluta vara skadeglad. men där fick jag dagens skratt iaf x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0