Poolparty i sommar? :D

Shululuuu !

Johanna åkte hem för typ en timma sen :(  Men Jonathan e kvar, och resten kommer hit idag, o så Larissa kommer ju imorn :)
Men aa, de har inte hänt så mkt idag. Blev så sjuuuukt trött vi typ 12-tiden nån gång och somnade i soffan. Men jag sov bara i knappt en timme, för pappa kom och skrek nåt om att jag skulle vara barnvakt och inte ligga och sova, medans han jobbade med altanen på baksidan.
Ja justja! Kanske inte sa det, men anledningen till att de kommer hit massa folk i helgen, är för att de hjälper oss att bygga om altanen. Vi ska typ ha pool o grejer! Så sjuuuukt kul! :D
Kommer typ bada i den heeeelatiden! :)
Men men , nog om deet.
Har inte så mkt att säga. Joo, vill blir brun! Fan vad jag vill bli brun! :( Men Johanna sa faktiskt att jag blivit mkt brunare på ryggen och axlarna o sådära. Men vill bli meeeeer brun :)
Blää om jag inte skrev det tidigare, (vilket i så fall är konstigt) så har jag haft skiiiitont i magen från kl 3 imorse/inatt tills nu.  Det går liksom inte över. Det gör så jävla ont! Hjälper inte om jag äter och är inte sugen på mat heller för den delen.. men lix skitkonstigt att de inte går över :o
Kommer typ inte orka göra så mkt idag, för är helt utmattad. Va knappt ute idag o så..
men imorn blir de en ny dag! och hoppas på mera sol! :)

NUUUU ska jag va social (som jag alltid skriver) och aa hitta på nåt som inte är för jobbigt.. haha,

*PUSSMUN* <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0