Paint, det är grejer det! xD

Det blev strömavbrott  för en timme sen typ, och de va mitt i ett inlägg, men aa,  internet funkade asso inte då heller, så vad skulle man göra lix?
Tv funkar ju inte, ingenting funkar då. Så aa, satt kvar vid datorn (bärbara som tur, annars hade datorn stängts av) Den har ju batteri så aa. Men jag satt kvar och ritade lite på paint. Haha, kul liv! xD
Ne men först började jag rita den på skoj , och gjorde typ att man fick BARA använda pennan och sen fick man inte sudda, men så fortsatte jag på den typ.. hhaha men som sagt tro inte att jag nu har suttit och gjort den här jättelänge och typ är jättestolt över den!! xD hahaa , såååå dålig är jag endå inte på att rita!! xD
Haha, men den är lite kuul, kolla! ;)

  P.S , det här inlägget gick inte att ladda upp, så det var ett antal timmar sen jag egentligen laddade upp den här ! Puss <3


Kommentarer
Postat av: Fanny ;-)

Åh, jag kan förstå det! ;-)<3. Det blir antingen en svart klänning med volanger eller en rosa/lila klänning! :) En ska jag ha till avslutningen och en till balen men har ortfarande inte bestämt mig för vilken jag ska ha! :D Puuusss



Ps! Superfin bild du har ritat! :)<3

2009-06-05 @ 11:17:18
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Anna

Har du gjort den där?? den bar faktiskt fin! :)

2009-06-07 @ 23:23:21
URL: http://annavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0