Otursdag :(

Ush vilken otursdag!!!
Skulle ju ha baddag idag, men det blev inte av. Hade fixat all packning (badkläder, massäck, osv..)
Men eftersom jag kom lite sent, så fanns det ingen där som kunde ge mig en biljett. Alla var ju i badet redan. Så jag stod där som ett fån vid fyrishovs entré och försökte få tag på typ massa från min klass, men ingen svarade.. :/
Sen lisa skulle ha mött upp mig, men jag kom senare än vi hade bestämt (För dedär fucking tåget gick inte, fick ta nästa tåg.), men hon hade inte sett mina sms, så hon hade gått in och badat när jag inte dök upp.
Hm, så jag åkte iaf hem sen, och fick cykla hem igen.

Men allvarligt talat, jag höll på och DÖ!!! De va så jävla kallt!!
Skorna var fyllda med vatten, och resten av mig var genomblöt, PLUS att det blåste så in i helvete, och KALLT också! :o
Men jag kämpade mig iaf hem de 20 minutrarna, och kom hem nu för kanske 50 minuter sen.
Men lix guuud, höll på o dö!! Är fortfarande helt stel i fingrarna av kylan, så kan typ inte skriva fort på tangentbordet.. sen håret är oxå blött och fötterna är iskalla!! :(
Blää! Det första jag gjorde va o byta om till mjukisbyxor och tjoooocka bommullsstrumpor. Skönt!
Haha, sen eftersom massäcken ännu är orörd, så tänkte jag äta upp min pastasallad nu! haha, har ju inte ätit nåt idag! PUUUUSAR <33




Juste!! Outfit tidigare idag:

* Jeansleggings , mörkblåa,med gul sömm, Gina tricot.
* Svart tröja , typ 1 tredjedels - ärmad, och djup i ryggen, från JC
* Svart tubkjol under som täcker stjärten, (haha) från Gina tricot.
* Grå UCLA tjocktröja, BikBok
* Vita textilskor, Wedins. Stor grå väska, från Paris.
* Sen håret uppsatt i en slarvig bulle och inget smink (för jag skulle ju bada).


Outfit nu:

* gråa UCLA mjukisar, BikBok
* grå UCLA tjocktröja, BikBok
* tjooooocka sockor :)


 Här skulle jag vart idag, om jag inte hade haft min otursdag just idag :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0