Osysselsatt dag

Gomorgon!
Vi gick upp typ 10.30 imorse. Sen käka vi frulle och bara slöade oss, och nu sitter jag häär :)
Det verkar bli en dötråkig dag..
Pappa håller på och städar och fixar, och mamma sitter i datarummet och jobbar med sina bilder. Jag har ju bärbara så sitter i matrummet i en fåtölj för mig själv :P
Men lix, mamma e klar runt 2 och hon sa att ingen hade några plane för nånting. Så antar att de kommer städa och kanske fixa lite på baksidan.
Elli , Gabbi , Inez och Oscar är uppe och leker prinsessa eller nåt..? Och Larissa duschar.
Jaa och jag är sjukt uttråkad. Jag och Larissa pratade om att vi två skulle åka iväg och göra nåt idag. Typ till Uppsala eller nåt, men vi har inte kommit på ett skit xD Någon som kan komma på nåt?  :P
Annars får det väl bli en hemmadag igen då vi är ute och får färg och hoppas o sånt.. men är så trött på att göra samma grejer hela tiden.. :(  Jaja, men mamma lovade iaf att vi skulle åka nånstans nu i veckan. Så hoppas på Furuvik eller nåt.
Sen imorn ska vi rida typ. Jag, Johanna, mamma och Vickie skulle åka, men eftersom larissa ska va här längre än tills idag, så följer hon med. Men mamma ska först ringa dom och kolla om det går för dom som äger stället typ.

Jaja, nu ska jag gå och ringa Johanna och kolla om det funkar för henne med,
Hare så bra!

*PUSSMUN* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0