Nu ska det poppas!

Heeeejsan! :)<3

De blev inge popcorn eller chokladbollar igår, så tänkte poppa lite idag innan det blir försent, men ska skriva dehär inlägget först :)
Istället för att äta onyttigheter så fick jag typ städdamp och började städa mitt rum. Jag lovar, det var verkligen kaos, så det var på tiden!
har nog inte städat på mer än ett halvår *skäms* ! Haha :D Men kunde inte dammsuga för klockan va så mkt o skulle ha väckt hela huset i så fall. Hm ,men de e iaf nya lakan och alla kläder ligger i garderoben, och inte på golvet och över hela soffan!
Jaja , nog om det, idag hände ingenting typ.. Vi slutade tidigare från skolan , för alla böcker är ju inlämnade och vi har inget att göra på lektionerna typ.. SNART ÄR DET ÖVEER!! :D
Hm ,aa imorn är det baddag på fyrishov. Kul (not!).
Om det inte hade varit för sim och livräddningsprovet , så hade jag stannat hemma. Alla andra har ju gjort de för länge sen , men jag ska göra det nu på baddagen medan alla andra chillar och åker rutchkana... Men aa, det lär ju inte ta mer än en timme typ så har ju tid sen o bada... men ändå... kanske åker hem efter halva dan.. palla lixom... har ju mens! :(
Inte kul o bada då asso.. :/
jaja, men nu ska jag poppa mina älskade popcorn innan jag ska hoppa i säng :)

P U S S A R P Å E R < 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0