Mc'Donalds till middag

Hejsan, sitter i soffan med bärbara datorn. Pappa kom hem med Mc'Donalds-mat till hela familjen. Men den va lite kall för närmsta Mc'Donalds finns ju i Uppsala, haha tierp suger, finns verkligen ingenting här!
Jag mår hyfsat bra nu, men när jag går upp ur soffan så dunkar det i huvudet och känner mig hängig, men aa , har ju bara legat ner hela dan.. Om det blir bättre imorn så åker jag till skolan ,men annars blire hemma. Får se. Men ska iaf komma till avslutningen, man vill ju endå säga hejdå till alla. Kommer liksom aldrig gå med dom mer. Nu ä det över, och dags för gymnasiet. Skönt, men lite sorgligt oxå =/
Ska läsa lite bloggar o så nu, men , skriver snart igen tror jag,

*PUSSMUN* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0