m Johanna <33

Heeeejsan <3 :)
Var ju hos johanna igår!  Vi gjorde inte så mkt.. typ provade spela the sims 3. Asså jag är faktiskt liiiite besviken, men det var kul endå :)
Men lix, dom flesta ställerna på stan så kan man inte ens gå in på. Det blir bara att dom försvinner in i byggnaden och man kan inte följa med. Sen kommer dom bara ut när dom är klara. Det suger... Hmm aja..
Men sen idag åkte vi hem till mig för johanna påstod att vi hade tråkigt hos henne, så vi åkta me hennes mamma och köpte kakor, två chipspåsar och choklad. Sen kollade vi på "I taket lyser stjärnorna". Ush vad vi grääääät, men jag har ju endå sett den typ 4-5 ggr!
Men nu ska jag va lite sociaaal, o sen ska vi se på "Yes man"!! :D ÄÄÄÄÄLSKAAR den!!!! :)<3
Men vi hörs senare,

*PUSSMUN* <3

 I London, do you remember? <3

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Hehe, fin bild på er :) <3 Vad ska ni göra idag då? :) <3<3 Puss från mig!

2009-06-15 @ 11:23:12
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0