Fjäsdu?

Hejsan svejsan!! (haha, jag och larissa sa det samtidigt, så var tvungen o skriva det!)  xD
Igår hände inte så mkt, vi började skriva ner ett manus på en egen Twilight parodi, sen gick vi upp till rummet och såg wildchild och åt popcorn som var brända! :/ Brukar aldrig bränna dom , men vi skulle visa upp lite av våran Twilight parodi till mamma och pappa (den ääääger :D ) så aa, vi glömde bort popcornen, som låg i micron och brändes!!! xD

Idag vaknade vi typ 10, och sen fixade jag ellis hår, när hon skulle pka till repet inför hennes konsert (hon går på barnkör). Håret blev asfint! Gjorde sånahär änglalockar med plattången. :)´
Hm sen vid 4 , åkte vi och såg deras uppvisning, och dom var verkligen ASBRA!! Jag lovar :o Jag blev helt chockad när dom gjorde afrikadansen! :O Haha, får be elli lära mig den sen x)
Hm, sen firade vi med pizza! :) Vi åkte till pizzerian och käkade dääär :)
Sen innan vi åkte hem , så körde vi in och kollade på en gammal skola som är till salu. Mamma och pappa vill köpa det och renovera allt, men allvarligt, det ser fan ut som ett spökhus!! :o Det är asgammalt och slitet, och inuti är det asläskigt, (vi kollade på anonsen igår) så har inte varit in där.
Men aa , asläskigt hus!! :O
Haha, nu när vi kom hem så försökte vi stoppa i mint mentos i cola, men det funkade inte, för jag tror man måste ha riktiga cocacola, och inte ICAs cola.. =/

Men nu ska vi typ spela in våran Twilight parodi, o lite såå. Men jaa vi höörs!

*PUSSMUN* <3

   Larissa tog bilder på huset som vi va o kollade på. lääskiga :o

 haha, vårat misslyckade mentostest xD

Juste, överskriften jag och larissa kom på en egen fras, istället för "fes du?" xD så: "Fjäsdu?"hahaha!

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Shiit läskigt hus S:



SAKNAR DIG! <3<3 PUUUSS :)

2009-06-07 @ 19:12:52
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0