Inte skola idag heller

Haallooj ! :D
Var inte i skolan idag heller. Men det var nog lika bra det, så jag kunde få vila ut. Är fortfarande lite hängig idag, men myyyycket bättre! :)
Bara att jag måste snyta mig var tionde sekund. =/
Vaknade inte förrän halv 2 idag! :o Snacka om att jag blir trött när jag är sjuk! Somnade endå vid kanske 1-2 igår. (Gick och lade mig vid 11, men kunde inte somna när jag sovit typ hela dan).
men aa, så jag har sovit typ 12 timmar eller nåt inatt :P
Bläääh, jag mår verkligen jätteilla nu, men det har säkert att göra med att jag inte ätit nåt de senaste 3 dagarna.. :P
Har bara inte vart sugen. Säkert för att jag är sjuk o så.
Känns som jag ska spy typ.. :/

men ska gå nu innan jag börjar må ännu mer illa, typ lägga mig i soffan o så..
*PUSSMUN* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0