I norrtälje

Hej! Bloggar från mobilen, så de blir dyrt. Därför måste jag skriva kort. Haha igår badade vi på fyrishov, de va supermysigt! :) Sen spelade vi in en film i omklädningsrummet som heter En natt på fyrishov, ist för En natt på museet. Laddar kanske upp den när jag kommer hem. Justja! Sa inte att jag är på landstället i norrtälje. Och johanna e me för inga kusiner skulle komma förutom gabbi som ändå leker me Elli. Men hoppas skitvädret blir bättre imorn. Vill ha klänning på midsommar lix! Haha, jag o johanna kollade på ett helt sjukt program igår på tv. Typ som jackass fast me tjejer. Dom dansade som dåliga strippor! Haha har aldrig garvat så mkt i hela mitt liv åt ett tvprogram!! xD Men nu blir det dyrt! Vi hörs, kommer hem på söndag, *PUSSMUN* <3

Kommentarer
Postat av: Fanny ;)

Åh, ser fram emot att se filmen hehe ;) Trevlig midsommar gumman :) PUSSMUN <33

2009-06-19 @ 10:19:01
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0