Hem från Gävle

Shululuu,
Kom hem för kanske en halvtimme sen eller nåt..
Vi va i Gävle och köpte present till ellis kompis och jag köpte en tröja :) Assöt, men jag är inte säker på om jag ska spara den.. Vet inte om jag kommer tröttna på den lixom.. för det finns en annan tröja som oxå är från hm, och känner inte för att köpa båda.. Måste bara bestämma mig vilken jag ska ha. Men men , får åka i till stan och byta, om det skulle vara så.
Efter vi gått runt på stan, så käkade vi på McDonalds och sen åkte vi till Dollar Store. Jag köpte bara en glass och ett tuggummipaket där. Tänkte kolla efter nån bra hårinpackning, men allt sånt va slut :(
Aja, efter det körde vi hem Vickie och Gabbi, och så skjutsade vi elli till kalaset.
Eftersom vi var lite sena så hann hon bara va där i typ 50 min, så vi stannade kvar i örbyhus ist för att åka hem i onödan och sen hämta henne igen.
Vi typ kollade i målaraffären. sen handlade vi på ica.
WOW! Intresseklubben antecknar, det säger jag vekligen! Hahaha ba: 15.34 satt jag på en bänk. 15.39 skrattade jag åt ett skämt... Jaaa ni fattar.. Hahahah kände att det blev ungefär så i mitt inlägg nu.
Men men , nu ska jag sluta skriva en massa strunt och gå och leta efter min tröja jag köte idag, och kanske laddar upp en bild sen :)

*PUSSMUN* <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0