Gäster.

Shululuu,
Det blev inget åka till johanna igår. För det blev så sent, och ingen hade pallat skjutsa mig till bussen o så. Men jag åker dit idag istället :D Och hon har fått The sims 3 !!! Fan va kul! The sims-nördar, I know!! ;)
Men a, nu är Håkan, hans tjej och hennes barn och Jonathan här och fikar, för inez och oscar fyller 3 , :).
Men nu ska jag va lite social mot jonathan , har inte träffat han på så länge! :o
Haha, han va asgullig mot mig på msn  igår ! aaw,!
Men skriver sen!
*PUSSMUN* <3


Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Åh, shit vad kul med "The sims 3"!!! ;-)) Åh gratta Inez och Oscar från mig!!!!!! :) Vi hörs gumman :)<3<3 Puss!

2009-06-13 @ 16:21:43
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0