Fullspeckad helg

Hej , nu skriver jag IGEN!
men aa tänkte bara säga att har ätit min glass och ska typ sova nu. imorn är det baddagen och ska äta massooooor med grahamsgröt imorn bitti så jag orkar göra simprovet!! :)
Sen helgen är typ fullt upp kom jag på nu :O
Typ skulle först till Norrtälje (landet) men kan inte , för syrran har konsert på lördagen, kl 4. Så liksom hinner inte åka så sent sen, o bara stanna en natt. det tar ju typ 2 timmar o åka dit lixom. Så de kommer inte gå, men sen ville jag inte sitta hemma hela helgen själv heller, så Larissa kommer kanske hit på fredag :) (om hon kan)
Annars blire Johanna som kommer. :) Sen så ringde Amadeus i min klass typ för en timme sen o frågade om jag vill komma på hans fest på hans landställe i helgen, men det kan jag ju inte nu , när jag redan har tusen planer samtidigt :/

Jaja, ska sova nu , mamma kom in och sa till oxå. Tjaaaat!
haha, men vi höööörs nog imorn, önska mig lycka till på simprovet imorn!! :)

PUSS PÅ ER <3333

 Varsågoda, jag laddar äntligen upp en bild på min balklänning (inte den bästa bilden dock)

Kommentarer
Postat av: sophiiieee

sv: typ en vit, finns på glitter, kan visa sen :D

2009-06-04 @ 00:37:57
URL: http://hejsoffi.blogg.se/
Postat av: Pelco :)<3

skitfin, du är verkligen vacker !

2009-06-04 @ 06:27:50
URL: http://mobiilkaat.blogg.se/
Postat av: Fanny :)

Åh vilken snygging! ;-)) Jättesnygg klänning verkligen! Ha det bäst! Saknar dig gumman! Puss <3<3

2009-06-04 @ 19:57:19
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0