Film och godisdags!

Hej , har proppat i mig massa pizza nu, och ja nu ska vi se på film hela familjen tror jag , men jag vill ju få tag på den där johanna!! Haha!
Har ju ringt henne hela dagen o lämnat både sms och röstmeddelanden, men inget svar :(
Jaja, får väl hoppas hon ringer upp mig snart! :)
Annars får jag väl komma dit imorgon.
Men aa , ska se på film nu ,
Ska förresten lägga upp en bild sen på mig och elli med våra avslutningsklänningar från igår. :) (men bara om bilderna blev okej!)
Ha det gött,
*PUSSMUN* <3

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Ja, det är HELT otroligt!! ;) Haha, aa jag dansade en hel del, men inte med någon kille ;-)) Det var typ mest "partydans" och inte så mycket vals om man säger så;). Gjorde du det på din bal förresten? =)



Åh tack så jättemycket! Det var farmor och en kompis till mamma som fixade mig faktiskt! :) Du var också jättefin verkligen! :D



Mysigt med film och godis! Det blir det här med. Men nu ska vi sepå "Berg flyttar in" :) Hehe, lite roligt:). Ha det SUPERBRA! :) Puss på dig! <3

2009-06-12 @ 21:31:06
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Anna

Glad sommar Ida! Kanske kan göra nått nån dag? :)

2009-06-13 @ 15:58:48
URL: http://annavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0