Febern är över!

Heejsan, har käkat nu o sådära :)
Berättade inte vilka som är här, men det är Håkan, hans tjej Ann-Charlotte, hans barn Jonathan, Larissa och Filip. Sen är det Henka (min morbror), Vickie och Gabbi.  :)
Mår bättre nu för har tagit alvedon, så febern är över, och hoppa på att den inte kommer tillbaka. Men är inte sjuk eller nåt. Det var på grund av att vi vakade en hel natt dagen innan, tror jag.
Så hade ordentlig sömnbrist och vätskebrist oxå tror jag. =/
Men tror att det är över imorgon.
Imorn åker alla hem förutom Larissa, för hon stannar här i förhoppningsvis en vecka eller så. eller aa några dar åtminstone. :)
Sen är ju mamma och pappa lediga i 2 veckor från och med måndag, så vi kanske åker till Grönan eller furuvik :)
Jaja, nu ska jag gå och umgås,
Ha en underbar lördag allihopa!

*PUSSMUN* <3

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Härligt att febern är över!! ;-)) Måste som du säger ha berott på att du knappt hade sovit på hela dan där!



Sv på din fina kommentar; Tack vännen! Synd att du inte är i Norrtälje, men hör jättegärna av dig till mig så fort du vet när du kommer;P Puss på dig! :) Ta hand om dig <3

2009-06-27 @ 23:10:33
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Mikis

Vill också till grönaaaan!

2009-06-28 @ 03:17:24
URL: http://mpv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0