Chokladbollar eller popcorn...?

Blöö, efter att jag hade suttit vid datorn, alltså efter förra inlägget, så gick jag och lade mig i soffan och åt jordnötsringar och kollade på tv, men jag somnade typ direkt! :o Kommer inte ens ihåg att jag somnade.. men aa, sen kom mamma o väckte mig typ 6 och jag trodde det va morgon. Hahaa, trodde jag hade sovit tills nästa morgon, så jag var fett sur , för trodde det va skola.
Men som tur sa hon bara: "Jag ska åka och hämta Elli hos isabelle, kan du vakta Inez och Oscar så länge?"
Jag typ satte på en film åt dom och fortsatte sova tills mamma väckte mig igen när hon va hemma. Jag skulle typ hjälpa till med att städa hallen medan hon lagade mat. JOBBIGT!!! :(
Jaja, men nu ska jag typ äta nåt gott.
Vad tycker ni, baka chokladbollar eller poppa popcorn?
Hmm, nåt av dom iaf, sen ska jag se på  film tror jag.

PUSSPÅER <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0