Chipsmonster!

Heejsan, ska skriva lite fort bara :)
Larissa är här nu :) Jag hoppade på tåget , och så gick vi till ica medans vi väntade på pappa som skulle hämta oss. Vi köpte Pringles chips, Muuuums!! och typ en cider som vi delade på :) Joo , sen köpte jag en klubba och nötkräm oxå ;) Alltid jag! :D
Haha, nej men sen kom pappa, och vi väntade i bilen när han handlade, så vi åt upp hela chipsrullen på direkten, för vi va såååååå hungriga! Hahah, :D
Men aa, vi har inte gjort så mkt än, men vi ska typ äta snart, sem ska vi väl hitta på något skojsigt, sen ikväll blire väll som vanligt, FILM och popcorn :)

Men nu ska jag vara lite social här, bloggar sen :) *PUSSMUN* <33

 haha, gammal bild :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Härlig blogg. Haft en bra dag?

2009-06-06 @ 19:57:06
URL: http://metrobloggen.se/grodan09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0