Bloggen behöver en maceover! Någon som kan hjälpa mig? :)

Heeejsan, lagade precis grahamsgröt till mig, inez, elli och mamma :) (pappa hade redan ätit)  Muuums! :D
Nu är jag iaf mätt i magen, åt lixom 3 portioner!!! :o Haha.
Imorgon kommer Larissa hit :)) , och de ska bli sååå kul, hon kommer med tåget lite efter jag slutat, så jag hinner ta mig dit efter jag slutat, så jag ska hoppa på tåget där, sen så åker vi hem till mig tsm. Sen stannar hon till söndagen :)

Sen juste, till er läsare, jag vet att bloggen suger nu när den inte har någon egen design och jag har typ bara gamla bilder, men jag lovar att fixa det snart! Ska be någon som kan sånt där, haha, hoppas det blir roligare att läsa då :) Förresten, är det någon som kan sånt och vill hjälpa mig med det? :)

Nog om det , funderar på att gå och lägga mig tidigt idag.. asså verkligen tidigt... :o typ nu snart! Gud vad jag kommer att vara pigg imorn då!
men jag tror faktiskt jag gör det. Lixom vad har jag för nåt som är viktigare att göra? Ingenting! Då kan jag lika gärna sova :)
Men , iof, så skulle de va bra att dammsuga rummet tills imorn.. men kom på att inez och oscar sover, så kommer väcka dom, så det går inte för sig.
men då är det bestämt, jag går och lägger mig. Punkt slut.

Puss och godnatt på  er <3333333


Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Jag hade jättegärna hjälpt dig med bloggdesignen, men som du vet så är jag så otekninskt man kan bli :(. Men om du har trettio kronor, så vet jag en jättebra hemsida som är SERIÖS :)<3. Då mailar du vilka bilder du vill ha med i din design, vad det ska stå etc. Gör så här;



1. Gå in på: www.smyckaskrinet.blogg.se

2.Tryck på: "Beställ färig design! (om du vill välja design helt SJÄLV, så kan man betala 40 kr.Då går du in på "Beställ design" =)

3.Fundera på hur du vill ha det och maila sedan till EBBA, det står hennes e-mail där! :)

4. Sen efter att du har berättat för henne hur du vill ha det, är det bara att skicka pengarna via brev(som jag tycker är lättast ;-)

5. Efter ett par dagar har du en helt ny design! :)



Det var det som jag kunde hjälpa dig med gumman! ;-)Puss på dig! <33

2009-06-05 @ 14:21:28
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0