Bara för att jag inte har nåt att göra.

Hejsan!
Idag vaknade jag halv 3!
Haha, men aa de va skönt o sova ut, sen gick jag typ ner och åt "frukost" vid typ 3-tiden. Sen gick jag upp igen och nästan somnade och gick ner igen och då var klockan 5! hahah, jaaa... :P
Men behöver bara fördriva dagen lix, för den är så sjuuuukt tråkig, för väntar på att johanna ska komma hem från uppsala sen ikväll, för sen ska jag dit.
Elli är hos en kompis så har inget sällskap heller, ..
Men vi ska tydligen beställa pizza, eller kanske.. eller aa , dom pratar om det iaf :P *Hoppas* !

Men nu ska jag sluta skriva på det här tråkiga inlägget och hoppas att jag kommer med något bättre senare! x)

*PUSSMUN* <3

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Åh HÄRLIGT att vakna sent idag! :) Det gjorde jag med! :D Shit vad skönt det var att vakna och inte ha någon tid att passa liksom! ;) <33 Vi hörs! Puss

2009-06-12 @ 19:35:07
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0