Ändrade planer

Heeejsan Sveejsan! :D

Sitter i mitt rum med bärbara, och Jonathan och Johanna sitter bredvid.
Jag skulle ju egentligen sovit hos Johanna idag, men mamma fick påminnelse idag om att jag och syrran har tandläkartid imorgon bitti, och så fick vi veta idag att Jonathan och Filip skulle sova över, så aa johanna kom hit istället så följer hon med till tandläkarn imorn. O så slipper Jonathan va ensam oxå :D
Hm, idag har väl inte hänt så mkt... Har typ solat heeeeeela dan och har faktiskt blivit liiiiiite brunare.  Ni vet ju att jag har väääärldens sämsta pigment , så de e  assvårt för mig att få färg o sådära, medans alla andra kan sola i typ 45 minuter o redan blivit mkt brunare :P
Jaja, nog om det, Dom andra kom hit vid typ halv 9 , så vi har inte gjort så mkt, Jooo, hoppat studsmatta, hahah OVANLIGT ;)
Hahah fast pappa typ börja klaga om att den skulle gå sönder när Jag, Johanna, Jonathan, Elli och Filip hoppade samtidigt. Men det gjorde den inte! Hahahaha
Okej , men  nu ska jag vara lite social och hitta på nåt med dom här tråkmånsarna som bara ligger och lääääser! :P

*PUSSMUN* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0