Shopping och Go-kart.

Helluuuuu! (:
Idag var ju jag och larissa i Stockholm och shoppade lite. Vi åkte iväg ganska sent så det blev bara några timmar i stan.
Det var supermysigt! Älskar verkligen Stockholm! <3
Jag hann iaf köpa några grejer. Skulle köpa mitt efterlängtade linne som var på rea på lindex :O. Aa, iaf, och när jag skulle betala så sa hon i kassan: "Du vet väl att det är två för priset av ett bland rea-varorna?" Jag ba: "Va?! Jaha,"  Så gick jag runt och letade, och hittade tillslut en helt vanlig tröja typ blå som är 3/4-ärmad eller vad de heter. Det fanns inte så mkt annat snyggt på rean. Jo en klänning men den fanns bara i storlek M. Det vita linnet som jag skulle köpa kostade 149 som rea-pris (den kostade typ över 200 från början), men när jag skulle betala, så sa hon i kassan: "Eftersom det är en fläck på linnet så kan du få den för 99:-"  Så jag fick båda tröjorna för 99:-, för den blåa var ju gratis för de va 2 för priset av ett.
Hm, sen köpte jag ett vitt vanligt linne från hm, med smala axelband, och så köpte jag en kjol på rean på gina tricot. Älskar den, typ vit med en guldknapp och gulddragkedja. Den ska typ sitta på midjan o  så går den ut lite. Lägger kanske in bilder sen på kläderna. :)
Larissa köpte en JÄTTEsöt väska från Gina tricot, fö bara 49! Typ röd, Chanel-liknande väska. Sen typ en vit slapp t-shirt med tryck, och så en klänning med typ ränder för bara 49!! Båda från gina. Asså 'lskar reor!! Särskillt när det är så snygga kläder för så lite pengar. Larissa sparade liksom 330 kr!!! :O
Jag hittade förresten inte koftan från Cubus. Den fanns bara i S, och jag behöver XS om den ska sitta snyggt. Så jag köpte den inte :'(
Mycket mer hände inte i stan, för sen hämtade larissas mamma upp oss, och vi fortsatte mot Tuvängen, där vi fick åka Go-kart! :D Larissas mammas kille jobbar ju där, så vi fick det gratis. Fyfan vad roligt det var asså!! :D:D
Nu är vi hemma hos larissa och äter lite. Sen vet ja inte vad som händer. Imorgon åker jag hem. :(
Jaja, skriver kanske imorgon eller nåt. Ha det bääääst!

Här kommer lite bilder från go-karten:

 Jag,    Larissa,        Larissa och jag i typ världens snyggaste overoller, haha :D      Im hot! Not! Hahah,



Jaja, men ni får ha det så bra, nu ska larissa blogga, *PUSSMUN* <3


Kommentarer
Postat av: Fanny

Men lägg av vad roooligt det där såg ut!! ;-) <3 Åh måste ha varit superhäftigt verkligen! Ni såg ju riktigt coola ut i era dräkter ^^ =) <33

2009-07-25 @ 19:37:53
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: jenny

snygga bilder;)

2009-07-26 @ 00:11:37
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0